Saturday, February 6, 2010

Sound clips on Youtube

What a great invention, Youtube!!  I guess all this talk about Baroque music and no sound clip can still be very vague.  I've therefore started to attach sound clips of some of the CDs I've been reviewing.  Hope these pieces find whoever is interested well.

Youtube實在是好東西。可以上傳音樂,也不用擔心自己blog的空間有限。因此,開始在每篇介紹巴洛克音樂的文章裡,將上傳至youtube的連結,放在最下面。有興趣點閱來聽的朋友們,希望你們喜歡那些曲子。

2 comments:

  1. 哈囉!

    真的是頑固,大鍵琴版我只能聽一次:P

    well, you shall know who am I ...

    ReplyDelete
  2. 呵,好說好說。

    只要其他的器樂曲子尚能接受,我就很高興了~~~
    如果也是一樣頑固的話,那我也只能很無奈地認了 :)

    畢竟,每個人有他能接受與不能接受的時期的曲子和樂曲。
    我聽了那麼多曲子,我也漸漸知道自己的極限在哪兒。無論給自己再多的機會去接觸也是~~

    ReplyDelete